ادامه راه خون شهدای کازرون
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
تبلیغات
شهدای کازرون
ارتباط با مدیر
نام :
ایمیل:
موضوع:
پیغام :
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 76172
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

ابزار های وب مذهبی رایگان شهدای کازرون


ابزار مذهبی وبلاگ شهدای کازرون
شهدای کازرون مرجع قالب های مذهبی رایگان توضیح توضیح توضیح توضیح
محل تبلیغات شما
گزارش تصویری ،لحظه پرواز ،دانش آموختگان ،دانشگاه عشق ،فیض شهادت ،ایثار ،
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در یک شنبه 24 فروردين 1393 |

گزارش تصویری از لحظه پرواز دانش‌آموختگان دانشگاه عشق

هرگز گمان مبر كسانى كه در راه خدا كشته شدند مرده‏‌اند، بلكه زنده‏‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‏‌شوند. برخی مومنان، بزرگ مردانی هستند



که به عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند وفا‌دار بوده و بر آن عهد ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و عهد خود را تغییر ندادند؛ تا آنکه خدا آن مردان راستگوی و با وفا را از صدق ایمانشان پاداش نیکو بخشد. (برگرفته از آیات 23 و 24 سوره احزاب)

شهادت نعمتی است که لازمه تحقق آن تحمل شرایط سخت و طاقت فرسایی همچون از خود گذشتگی، ایثار و از منافع دنیوی گذشتن با هدف رسیدن به هدف بالاتر است که این کار هر مدعی نیست.
 
 
شهدای کازرون

برچسب‌ها: گزارش تصویری , لحظه پرواز , دانش آموختگان , دانشگاه عشق , فیض شهادت , ایثار , ,
طراح بازوبند لشکر ۲۷ که بود+تصویر
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در یک شنبه 17 فروردين 1393 |

طراح بازوبند لشکر ۲۷ که بود+تصویر

احمد متوسلیان طی دستوری از مسئول واحد روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۲۷ خواست بازوبندی منقش به آرم تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) را طراحی کنند.



با اینکه جنگ بود، هنر نیز در این مقطع بروز و ظهور داشت؛ یکی از این هنرها، طراحی بازوبند لشکر 27 پیش از عملیات فتح مبین بود؛ روایت این خلاقیت را به نقل از «بهار 82» در ادامه می‌خوانیم:

شهدای کازرون

برچسب‌ها: طراح, بازوبند, لشکر, تصویر, محمدرسول الله,
چرا به جبهه آمدی؟
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در شنبه 16 فروردين 1393 |
چرا به جبهه آمدی؟

یکی از آنها که بسیار نوجوان بود، نظرم را جلب کرد. اشاره کردم به کنارم بیاید. چهره‌اش به نظرم آشنا آمد. از اسم و محل زندگی‌اش پرسیدم، نشانی محلی را داد که یک کوچه پایین‌تر در خانه‌ای مستأجر بودم. پرسیدم: «چرا به جبهه آمده‌ای؟»



در عملیات خیبر هم همانند دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس، نیروهای متخصص و فنی هوانیروز نقش بسیار بالایی داشتند. آمار بالای این نیروها و حضور پررنگ آنها در تعمیرات و مهمات‌گذاری انواع بالگردها، سند دیگری از فعالیت‌های درخشان آنها در جنگ می‌باشد. شرکت و حضور متخصصین تعمیرات بالگرد در رده‌های مختلف مثل رادیو و موتور و هیدرولیک و بدنه و مهمات و عمومی و الکتریک و بازرس فنی و سرپرست خط پرواز و کروچیف و ده‌ها تخصص دیگر، باعث می‌شدند که مشکل‌ترین تعمیرات در هر یک از قسمت‌های بالگرد، در منطقه انجام شود و هیچ بالگردی، زمین‌گیر نشود. یکی از این نیروها، ذوالفقار بابایی در تخصص کروچیف بود که قسمتی از خاطرات او را در عملیات بزرگ خیبر می‌خوانیم
 
شهدای کازرون

برچسب‌ها: جبهه , عملیات , خیبر , بیت المقدس , فتح خرمشهر , ,
اطلاعات- عملیات چشم فرماندهی در میدان جنگ
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در سه شنبه 12 فروردين 1393 |
اطلاعات- عملیات چشم فرماندهی در میدان جنگ

شهید باقری از ابتدای ورودش به منطقه جنوب (اهواز) در پایگاه منتظران شهادت به منظور دستیابی به اطلاعات مناسب از موقعیت دشمن، به جمع‌آوری نقشه‌ها و پیاده کردن وضعیت مناطق عملیاتی روی آن‌ها اقدام کرد و با این تلاش او اطلاعات چشم فرماندهی در میدان جنگ شد و یکی از ضعف‌های بزرگ (نداشتن اطلاع از وضعیت دشمن ) برطرف شد.



شهید حسن باقری (غلامحسین افشردی) در 25 اسفند 1334 مصادف با سالروز میلاد امام حسین(ع) در خانواده‌ای مذهبی و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در حوالی میدان خراسان تهران چشم به جهان گشود. والدینش به عشق و محبت اباعبدالله‌الحسین(ع) نام "غلامحسین" را بر او نهادند. پدرش که در تربیت وی جدیت زیادی داشت از همان طفولیت او را با خود به مسجد و هیأت و مراسم عزاداری سرور شهیدان می‌برد. این حضور معنوی باعث شد که او در آن ایام عضو فعال و مؤثر هیأت نوباوگان محبان‌الحسین(ع) شود.
 
شهدای کازرون

برچسب‌ها: اطلاعات , عملیات , جنگ , شهید , فرماندهی , میدان جنگ , ,
"والفجر مقدماتی" ارتفاعات میشداغ حدفاصل فکه تا چزابه
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در دو شنبه 4 فروردين 1393 |

"والفجر مقدماتی" ارتفاعات میشداغ حدفاصل فکه تا چزابه

در عملیات والفجر مقدماتی از آن جایی که فرماندهان جنگ ناگزیر بودند در مقابل تجهیزات برتر عراق، زمین سخت را گزینش کرده و درگیری در وضعیت دشوار را به دشمن تحمل کنند، منطقه رملی غرب ارتفاعات میشداغ حدفاصل فکه تا چزابه برای انجام این عملیات سرنوشت ساز انتخاب شد.

شهدای کازرون، در حالی که عدم موفقیت در عملیات رمضان، دورنمای پیشروی در شرق بصره را دور از دسترس نشان می داد، پیروزی در عملیات محرم و تسلط بر زمین های تخت استان میسان، دستیابی به شهر العماره عراق  که به عنوان تهدید هم زمان علیه دو شهر بصره و بغداد محسوب می شد را امکان پذیر کرده بود.

از آن جایی که فرماندهان جنگ ناگزیر بودند در مقابل تجهیزات برتر عراق، زمین سخت را گزینش کرده و درگیری در وضعیت دشوار را به دشمن تحمل کنند، منطقه رملی غرب ارتفاعات میشداغ  حدفاصل فکه تا چزابه برای انجام عملیات سرنوشت ساز والفجر انتخاب گردید.

شهدای کازرون

برچسب‌ها: عمایات, والفجریک, والفجرمقدماتی, عراق, عملیات رمضان,
حتماً شهید می‌شوی!
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در جمعه 1 فروردين 1393 |
حتماً شهید می‌شوی!

حاج بصیر همیشه بیم داشت كه مبادا به درجه شهادت نایل نشود. روزی عنوان كرد دیگر بیمی از شهادت ندارم و خیالم راحت شده است و حالا هر چه زودتر شهید شوم بهتر است. گفتم: «قضیه چیست شما تاكنون دلواپس شهادت بودید؟»

 

شهدای کازرون، سردار رشید اسلام شهید "حاج حسین بصیر" قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در شب شام غریبان سال ۱۳۲۲ در شهرستان فریدون‌کنار دیده به جهان گشود. از همان کودکی علاقه خاصی به مسائل مذهبی داشت و طی سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مشاغل گوناگونی را تجربه کرد. در همین سال‌ها همگام با روحانیت به رهبری حضرت امام(ره) به پا خاست و در رسوایی جنایت‌های رژیم منفور پهلوی نقش ارزنده‌ای ایفا كرد؛ به همین خاطر باشگاه خبرنگاران برای حفظ یاد و خاطره آن شهید والامقام گوشه‌هایی از خاطرات این شهید را منتشر می‌کند.

شهدای کازرون

برچسب‌ها: شهید ،حاج بصیر ،لشکر25کربلا ،شام غریبان ،فریدون کنار ، ,
لینک دوستان ما
» وب سایت دینی باشگاه صاحب الزمان
» شهداشرمنده ایم
» عنوان لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خون شهدای کازرون و آدرس shk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درباره وبگاه

به وبلاگ ادامه راه خون شهدای کازرون خوش آمدید
موضوعات وبگاه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون
.: طراحی و کدنویسی قالب : شهدای کازرون :.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد.کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...