ادامه راه خون شهدای کازرون
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
تبلیغات
شهدای کازرون
ارتباط با مدیر
نام :
ایمیل:
موضوع:
پیغام :
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 76177
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

ابزار های وب مذهبی رایگان شهدای کازرون


ابزار مذهبی وبلاگ شهدای کازرون
شهدای کازرون مرجع قالب های مذهبی رایگان توضیح توضیح توضیح توضیح
محل تبلیغات شما
شهیدی که بعد از ۱۶ سال پیکرش سالم برگشت
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در پنج شنبه 24 بهمن 1392 |

شهیدی که بعد از ۱۶ سال پیکرش سالم برگشت

در طول سال های دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان از نقاط مختلف روستاهای کشور عازم مناطق عملیاتی شدند، برخی بازگشتند و برخی نیز هنوز مادران منتظری را در همان روستا ها دارند که شاید در هیچ برنامه و همایش و جشنواره ای هم مورد تجلیل قرار نگرفته اند.



 شهدای کازرون، مهم نیست در برج های لوکس زندگی کنی یا در دور افتاده ترین نقطه شهر و یا حتی روستا؛ مهم نیست کدام مدرسه درس خوانده باشی؛ تفاوت با دیگران را باید در یک ایمان الهی و باور به خدا جست که گاهی آن نوجوان ساکن در روستا را راهی جبهه می کند اما دیگری جا می ماند.

در طول سال های دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان از نقاط مختلف روستاهای کشور عازم مناطق عملیاتی شدند، برخی بازگشتند و برخی نیز هنوز مادران منتظری را در همان روستا ها دارند که شاید در هیچ برنامه و همایش و جشنواره ای هم مورد تجلیل قرار نگرفته اند.حتی شاید تاکنون کاروانی از شهدای گمنام را از روستایشان عبور نداده اند تا این مادران انتظار با تصاویر فرزندانشان به دنبال تابوت به راه بیافتند.

شهدای کازرون

برچسب‌ها: شهیدی ،پیکرش ،سالم ،دفاع مقدس ،مناطق عملیاتی ،,
در والفجر 8 چه گذشت
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در یک شنبه 20 بهمن 1392 |
در والفجر 8 چه گذشت

در آغاز سالگرد عملیات بزرگ والفجر 8 که منجر به فتح شهر بندری و استراتیژیک فاو توسط رزمندگان اسلام گردید، سایت شهدای کازرون  اهداف و جزئیات این عملیات بزرگ را برای آگاهی شما بصورت کامل تشریح می نماید.

 

شهدای کازرون، عملیات والفجر8:

در پی فشارهای همه جانبه دشمن(پس از عملیات بدر) عملیات گسترده والفجر 8 نظر به وضعیت خاص دشمن در منطقه فاو، همچنین ژئوپولتیکی منطقه(سلطه بر خلیج فارس و همسایگی با کویت و...) در دست طراحی قرار گرفت. طراحان و دست اندرکاران سپاه پاسداران برای اجرای عملیات والفجر 8 به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی منطقه، وضعیت دشمن، وجود رودخانه اروند و...، مشکلات و معضلات عدیده ای رویا روی خود داشتند که با در نظر گرفتن ارزش نظامی و سیاسی منطقه عبور از رودخانه عریض با جزر و مد بالا، عدم هوشیاری دشمن و امکان پدافند و نگهداری منطقه، منطقه فاو را در مقایسه با سایر مناطق عملیاتی ترجیح دادند.

 

شهدای کازرون

برچسب‌ها: والفجر8 , عملیات , فاو , رزمندگان , عملیات بدر , خلیج فارس , کویت , ,
عقاب‌هایی که صدام را به زانو درآوردند
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در پنج شنبه 17 بهمن 1392 |
عقاب‌هایی که صدام را به زانو درآوردند

با صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای شکستن محاصره آبادان، اقدامات همه جانبه برای طرح ریزی عملیات آغاز می شود.

 

 شهدای کازرون، ماموریت‌های اکتشاف هوایی به برنامه ریزی دقیق با ترکیبی هماهنگ از هواپیماهای شکاری رهگیر، هواپیماهای سوخت رسان، ایستگاه‌های شنود و هواپیماهای شناسایی نیاز دارد تا ضمن اجرای ماموریت، سلامت پرواز هواپیماهای عکس بردار تامین و اطلاعات دشمن به صورت فیلم تحویل داده شود. انجام پرواز های شناسایی، دشمن را به مقابله تاکتیکی با استفاده از موشک‌های زمین به هوا وادار می کند که همین موضوع موجب کشف و شناسایی مواضع استتار شده دشمن می شود و در روزهای بعد هدف بمباران مستقیم هوایی و گلوله باران واحدهای توپخانه قرار می گیرد.

 

شهدای کازرون

برچسب‌ها: عقابها , صدام , امام خمینی , محاصره آبادان , عملیات , ,
«تولد» در 50 متری دشمن
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در یک شنبه 6 بهمن 1392 |
«تولد» در 50 متری دشمن

شب عملیات «کربلای5»، جلال را که یکی از «لات‌«های گردان بود، صدا کردم تا با شیرین‌کاری‌هایش رزمندگان را سرگرم کند، چرا که ساعت اجرای عملیات نسبت به آنچه طرح‌ریزی شده بود به تأخیر افتاده بود. برای همین ممکن بود...

 

شهدای کازرون، جملات بالا بخشی از خاطرات محمد هادی جانشین گردان «المهدی» «لشکر10 سیدالشهدا (ع)» است. او در خاطره‌ای از نالیدن، خندیدن و رزمیدن رزمندگان در جریان عملیات «کربلای5» می‌گوید: همه به خصوص نسل جوان فکر می‌کنند که رزمندگان همگی شب‌های عملیات مفاتیح زیر بغل داشتند و هر کدام با خود و خدایشان در گوشه‌ای خلوت می کردند؛ اگر چه این مساله بخش وسیعی از اخلاق و روحیه رزمندگان را تشکیل داده بود ‌اما در شب عملیات «کربلای 5» این‌گونه نبود. در این عملیات قرار بود، گردان «المهدی»از سمت راست به «دژ شلمچه» نفوذ کند. اما عملیات نسبت به آنچه که طرح‌ریزی شده بود چند ساعت با تأخیر اجرا شد.

شهدای کازرون

برچسب‌ها: 50متری ،دشمن ،المهدی ،لشکر 10 سیدالشهدا ،رزمندگان ،شلمچه ، ,
من مادر یک جنگجو هستم
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در سه شنبه 1 بهمن 1392 |

من مادر یک جنگجو هستم

نامه یک مادر شهید به فرزندش:
مادر می‌گوید سرفرازم کردی. مادر می‌گوید من که مادر معمولی نیستم مادر یک جنگجو هستم. مادر یک رزمنده‌ام.

 

 شهدای کازرون، این نوشته یکی از نامه‌هایی است که از طرف خانم «زبیده محبی» مادر شهیدان غلامرضا و غلامحسین رضایی است که برای فرزندش نوشته شده است. مخاطب این نامه شهید غلامحسین رضایی است که بر اثر جراحت‌های جنگی جانباز شد و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.


این مادر به دلیل نداشتن سواد، نمی‌توانست خودش برای فرزندانش نامه بنویسد، به همین دلیل دختر خانواده نامه‌ها را می نوشته است. و به اصرار مادر باید همان جملات و همان ادبیاتی که مادر به کار می‌برده نامه نگاشته می‌شده است.

شهدای کازرون

برچسب‌ها: من مادر یک جنگجو هستم ،نامه ،مادرشهید ،رزمنده ،جانباز ، ,
لینک دوستان ما
» وب سایت دینی باشگاه صاحب الزمان
» شهداشرمنده ایم
» عنوان لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خون شهدای کازرون و آدرس shk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درباره وبگاه

به وبلاگ ادامه راه خون شهدای کازرون خوش آمدید
موضوعات وبگاه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون
.: طراحی و کدنویسی قالب : شهدای کازرون :.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد.کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...